Miss pejsek

22.11.2012 00:00

(Akce proběhla22.11.2012 )Tak todle bil vážne zajímaví zažitek:D

Přihlásila jsem se z areth a ješte jednou holčinou na miss pějsek ale vubec sem si nemyslela že nás vyberou mezi 6 psu které budou na akci

Volala mi pani že se muj pes Areth Aktark zučasní akce a já nevěřícne se smála :D

Zeptala se mi jestli je Areth kluk nebo holka,Já jí usměvně řekla že je to fenka a ona mi veselím hlasem oznámila že bude předvádět svatební šaty! a já jsem nevěřila že areth bude na přehlítce a že bude mít svatební šaty.

 

Pak jsem tam druhy den  přišli Areth vyskošela svatební  šatky.

A všimli sme si že v porote sedí paaní Krampolová.

Která tam schodou okolností měla známého Ktery samozřejmě schodou okolností VYHRÁL!Korupce!

Ale i přesto nás potěšila jedna porotkyne která řekla o Areth Moc Krásné věci a Sama NÁM oznámila že to Je velice SKORUMPOVANÉ a at si nelámeme stím hlavu.

Ale i tak sme rásdi za tuto skušenost :D