Hezký Den z ne zas tak hezkým koncem :/

29.10.2012 22:18

Dnes byl docela fajn den teda zhruba do 20:00.

Ale od začátku.

Dnes jsem od 12:00 Hlídala vímarského ohaře Arise které mu jsou tři roky.Domluvila jsem se tedy z Helčou(s mou kamarádkou)Jestli bi sme nezašli na hřište pro psi do podolí.Helča souhlasila a tak sme se v15:04 vydali na cestu.S Areth jsme si procvičili kladinu atak dále.A pak sem skoušela skákat skočky a prolejzat tunel s Arisem .

Arys je moc nadaný pejsek a tak mu to šlo možná až moc dobřě.Pak sme se vydali na spáteční cestu a Aris mne tak poslouchal že mohljít na volno .Což je vážně velký pokrk.pak sme Z Helou zašli do parku kde na nás čekala heli mámá a Kiki(druhá kamarádk).

Heli máma pak odeš a tak sme byli v parku jenom my tři a pět psu (Areth,Aris,Kejsi,Agi a Cuck)bylo to docela fajn než přišla ta nečekaná a né moc příjemná Událost.

Chuck a Aris po sobě vijeli tak sem zařvala a byl asipul vtřiny klid a pakzačal Aris jakoby rdousit Chucka.Já celá vilekaná jsem začal do arise kopat a kdyš to nepomohlo tak sem vzala Arise za krk a znažila se ho jednoduš  odervat z Viděšeného Chucka.

Kdyš sme zjistlili že Chuckovi teče né zrovna málo krev tak sem zavelela že pujdem za mou mámou že ho ošetří a že dyštak pujdem na veterynu.

Došli jsme domu  máma jak štač ošetřila Chucka a nybrž veteryna osvátcí asi není otevřena tak Helča potom šla domu.Pak sem šla Arise předat pánovi u kterého dnes spí.

Zítra nás z Helou snad i z Chuckem a Areth na agi do podolí tak se teším fotky dám dnes a i zítra :D